Flåsarn- -

En kappsäck full med vänner, är väl bra att ha?


Jag är så där äckligt jävla skittrött just nu och har varit det sedan jag nattade Maya runt 19.15.
Maya bad mig sjunga lite Pippi och Emil och till en början gick allt suveränt tills jag helt plötsligt började sjunga ungefär så här:

"Här kommer Pipp....i Långstluum..phh..tjolahopp tjolahej tjolahooopphopp..Zzz..Det är inte illa jag har ju apa häst och villa och en kappsäck full med vänner.. det är också bra att.....haaaa...kom nu alla pengar... "

Och så här:

"Duuu käre lille snickebi häär kommer ja igeen..nu är de bråttom kan du tro nu är det....snitt igen..."

Som tur var så somnade Maya rätt så snabbt..
Och nu önskar jag att Ante också kan gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra Pixie

sv : Du får tycka precis vad du vill, om du tror och tycker att jag är en stalker så får du tycka de. Men jag kan säga de är jag inte. Om jag vore en stalker så vore jag efter dom hela tiden blabla. MEN så här är de. De är inte jag som valde att jag skulle träffa dom alla sådär. Jag blev liksom bjuden till Blog Awards. Där fanns de flersta och roligt och träffa kända såklart. :) Johan Palm är en snäll människa, har haft mycket kontakt med honom tidigare. För då är de HAN som har hört av sig till mig.

2010-01-21 @ 05:59:39
http://sandralundblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0