Flåsarn- -

Glosylta..

Ska snart gå och hämta tornadon på dagis och efter det ska vi väl handla hem något att göra mat på och så tänkte jag faktiskt kanske köpa någon semla.

Ska bli spännande att gå till dagis, får se om en viss person är där..
Den där personen som stirrar in i mina ögon tills det bränner inombords, det verkar som om att h*n kan se in i min själ och läsa mina tankar.. och det är inte bara utanför dagis som h*n gör så, det är överallt.

Får lust att skrika ut;

"Har du ätit glosylta med tittsås eller?!!!"

Men det vore nog inte så lyckat.. då skulle nog den personen tycka att jag är ett psykfall osv.


Kommentarer
Postat av: sara

tack lina för att du läser, och visar din omtanke, det värmer så otroligt mycket!

kramar sara

2010-01-21 @ 14:01:06
http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Ida

Men Lina...Du ÄR ett Psykfall! HAHA!

2010-01-21 @ 14:09:28
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0