Flåsarn- -

God Morgon

Maya tog sprutan igår, andra dosen svinspruta.
Gick hur bra som helst, inge gråt alls.
*VARNING FÖR STOLT MAMMA*

Gick hem till mamma och höll hennes karl + hundarna sällskap tills mamma kom hem, Maya busade järnet med Janne kan jag lova.
Jag försökte tillslut få henne att sova lite middag i Isabells säng (min syster) men hon vägrade, så vi klev upp igen.. men efter ett tag så ställde hon sig framför Janne och sa;
-Janne, kom tova! Läsa Bamse?

Så Janne tog med sig Maya, lade sig i mammas säng, läste Bamse.. och det dröjde inte länge förren dom två snarkade ikapp, så då passade jag på att ta en tupplur i soffan.

Intressant va? Men håll i er försjutton för nu ska jag skriva lite mer intressanta saker...


Försökte natta Maya runt 19.20 igår kväll, men mina ögonlock blev för tunga, så jag skrev ett meddelande till Ante om att han skulle väcka mig kl 20, och det gjorde han. Men både jag och Maya snarkade vidare tills han gick och lade sig runt 00.40.. Då klev jag upp, tog en cigg och fixade mjölkflaska åt Maysan.
Sen somnade vi alla om igen och sov till strax efter 8 nu på morgonen, skööööööönt!

Ante fick lov att skjutsa Maya till dagis nu på morgonen, skönt för mig..så slapp jag gå ut i kylan liksom :)

Iaf, lägenheten är våran!!!!! Fast ja, riktigt säker kan man ju inte vara än.. nu lär jag gå och vänta på att gavlegårdarna ringer till mig och snackar.
Så tummarna lär man ju hålla fortfarande..och om allt går som vi vill så flyttar vi i slutet av Mars och början på April!

Nä nu ska jag surfa runt lite..

Kommentarer
Postat av: gnuuuuuuuu

vart kommer ni flytta nu då? ska ni till öster eller??

kraam

2010-01-14 @ 12:25:44
Postat av: Lina

Gnuuuuuuu: Haha aldrig i hela mitt liv! Vi blir kvar här i Forsbacka :)

2010-01-14 @ 12:28:57
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis!

2010-01-14 @ 12:48:42
http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: Ida

åh vad kul!!! =)

2010-01-14 @ 13:26:07
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: sandra

ring till gavlegårdarna själv annars. finns en som heter titti i gävle som har hand om kontrakt så kan dom skicka ut det till valbo så ni kan skriva på där. brukar gå fortare om man ringer själv istället för att vänta på att dom ska ringa...

2010-01-14 @ 18:35:16
Postat av: Lina

Sandra: Jupp ringde dom på förmiddagen, men fick bara till svar att vi måste vänta tills handläggaren ringer..

2010-01-14 @ 23:19:28
http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0