Flåsarn- -

Hata är ett starkt ord!


Okej, jag är boven i ett drama..Hatbrott-drama.
Say what?!

Några simpla inlägg om bögar,där jag inte ens har nämnt några namn och jag blir anmäld.
Jag tycker det är himla tråkigt att vissa tar åt sig så jävligt och sedan sprider pest och kolera om mig i sin blogg.

Som sagt, inga namn är nämnda i mina inlägg och han som har tagit åt sig allt detta, han tänkte jag inte ens på när jag skrev mina inlägg.
Han är liksom inte ens värd att bli tänkt på, han har bevisat förut att det är tufft att vara "tom i bollen".

Jag har annat att göra än att hålla på med anmälningar hit och dit.

Föressten, skulle gärna vilja att DU träffade mig IRL och sa precis vad du tycker och tänker om mig mellan fyra ögon. Det skulle inte vara så svårt eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0