Flåsarn- -

Kors in the roof!


Vi har hållit igång en del här hemma, med städning alltså, men det är fortfarande VÄLDIGT mycket kvar att göra, suckelisuck.

Ante står för matlagningen idag,
kors in the fucking roof liksom.
Och inte blir det köttbullar och makaroner inte, nej nej.. karln ska ge sig på att göra tacofärs & pastagratäng!!
Men, lite problem i starten blev det ju..

Han visste inte hur man skulle steka köttfärsen med tacokryddan, så jag fick berätta det.
Sedan så visste han inte hur man satte på ugnen och vilka grader, så då gjorde jag det.
Nu är frågan, kan han koka pastapenne? Ska bli mycket intressant.


Föressten, har ni hört citatet "Somliga straffar Gud omedelbart"?
Jag har aldrig trott på Gud, men nu jävlar ska ni få höra.

Min dotter blev lite för vild, tog sopskyffeln(?) alltså den man sopar upp skräp på..  kastade den upp i luften för att den skulle träffa något på väggen, men innan hon ens hann blinka så fick hon skyffeln rakt i skallen!
HALLELUJAH!
Och självklart så lider man ju av diagnosen "Obotlig skadeglädje" så samtidigt som jag försökte trösta min dotter så skrattade jag.


Nä nu ska jag surfelilurfa runt lite grann.


Bild från krogen Lördagen 2/1-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0