Flåsarn- -

Meet me at the hotel room..


Hade riktigt trevlig igår, synd bara att det inte var så många som kom.. men egentligen så var det nog bra för HERREGUD vilket jävla babbel det var på alla.

Jag trodde en stund att jag skulle stryka med för att jag var så onykter.. men så stod jag ute i ca 15 minuter i snö"stormen" och då mådde jag bra tillslut igen så jag orkade följa med de andra på krogen.

På krogen träffade jag jättemånga personer som jag inte har sett på evigheternas evighet + några andra kompisar som jag sedan hängde med en sväng.
Träffade tyvärr också på en dryg kille från Torsåker som så gärna ville sova på min soffa..
"Jamenvisst,klart du får det, jag bor på Riggargatan 4 på Brynäs, kom dit sen" sa jag och tyckte det var skitkul.
Mina killkompisar däremot tyckte inte att det var så kul..  haha.

Dansade mycket gjorde jag också, det var så otroligt härligt att skippa metal och hårdrocken för en kväll och bara dansa arslet av mig på dansgolvet.
Annars är jag ju van att typ bara gå på rockklubbar eller vara på hemmafester.

Men jag hade en bra kväll och mår inte allt för dåligt idag som tur är :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi lär ju ut & göra krogen osäker nån helg framöver vi å =D

2010-01-30 @ 11:36:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0