Flåsarn- -

När Paris grät..

Anledningen till mitt icke-bloggande senaste veckan är att  både Maya och Ante är hemma så då har jag inte tid att blogga, men nu sover karln och ungen kikar på Pippi så jag passar väl på en stund nu då.


Måste ju börja med en grej som var igår kväll när jag och Ante var i fullfärd med att ladda ner en film som vi skulle se på;


Jag: Sök på Percy tårar...
Ante:Vad sa du ?
Jag: Percy tårar!

Ante skriver i sökrutan: "Paris i tårar"

Jag: HAHA Va fan, är du så döv?
Ante: Vart ska jag söka då?
Jag: Där du är såklart, men du skrev fel! HAHA!

Sedan fick jag bokstavera P-E-R-C-Y TÅRAR åt honom.





Nu måste jag röka så att jag kvicknar till!

Kommentarer
Postat av: Sågen

haha paris i tårar :D

2010-01-05 @ 18:00:42
http://fredrik.sågström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0