Flåsarn- -

Otrevlig 2 åring..

Min dotter, 2 år gammal, börjar bli riktigt otrevlig mot mig nu förtiden.
Ta t.ex de två senaste nätterna då hon har fått lägga sig i min och Antes säng om hon har vaknat och varit ledsen på natten,hon somnar om en stund för att sedan vakna och sparka på mig flera gånger och skrika;
-MAMMA GÅÅÅÅÅ! MAMMA GÅÅÅÅÅ! MAMMA ITTE VARA HÄR!

Förstår ni hur välkommen och älskad jag känner mig?

Och igår på morgonen innan vi gick till dagis så satte jag mig på toan för att kissa och så stod hon i dörröppningen och kollade på mig med arga ögon och rynkade ihop både panna och näsa och säger med besvärad röst;
-Maya inte om mamma kissa!

Men jävlar ska ni veta, när Ante kissar, då ska hon gärna stå bredvid och kolla, och så skrattar hon.

Antar att hon har kommit in i en "pappas flicka" period..

Kommentarer
Postat av: Sågen

ungefär som vi har de här hemma då haha

2010-01-12 @ 13:28:58
http://fredrik.sågström.se
Postat av: Ida

hehe..skitunge!

2010-01-12 @ 15:36:35
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0