Flåsarn- -

S E M L O R & C I G G

Jag är väldigt sugen på semlor.. nästan lite för mycket sugen.
Om jag fick en semla nu så skulle den kunna dämpa alla sug jag har.

Tyvärr var det slut på semlor här när Ante gick och handlade.. men i stället kom han hem med en Dr.Pepper och lite choklad som jag kan ha ikväll när vi kika på film.
Tack så mycket älskling! ♥♥♥

Redan nu, ca 3 timmar efter senaste och sista blosset så börjar både jag och Andreas svettas och må lite dåligt..
Vi är ju vana vid att alltid ha cigg tillgängligt.. och jag har om jag är hemma eller ute, gärna en cigg i munnen hela tiden, vilket kan resultera i att jag brukar röka ca 5 cigg på en timme ibland.

Folk tror att det är lätt att sluta röka, men det är det inte! Dom som säger att det är lätt.. dom ljuger!

Nu håller Ante på och nattar Maya iaf.. får se hur det går..sen ska vi som sagt kika på någon film.


******
Uppdate 20.33;
Ante somnade.. tror inte det blir någon film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0