Flåsarn- -

Snusk snuttis..


I morse när jag  och Maya skulle gå till dagis så tittade hon på mig samtidigt som hon luktade på snuttis och sa;
-Sen tvätta snuttis mamma! Luttar illa!

Jag blev så glad över hennes egna initiativ till att tvätta den så när jag hämtade henne kl 14 så sa jag till henne;
-Vad kul Maya att vi ska tvätta snuttis när vi kommer hem!Att den äntligen ska få lukta gott!

Maya kollade på mig argt och skrek; NEJ VILL TITTE TVÄTTA SNUTTIS!

Beslutsångest månne?!

Nu ligger snuttisen i maskinen iaf och jag vet att när den är färdigtvättad så kommer den inte hinna torka innan Maya vill ha den.

*UPDATE CA 10 MIN EFTER*

Maya gråter hyseriskt för att snuttis är i maskinen, hon försöker rycka upp luckan, krälar på golvet och dunkar händer och huvud i väggar och dörrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen pli på henne? :)

2010-01-28 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0