Flåsarn- -

Statistikskit?

Så där ja, nu var räknaren inlagd!
Dock så står det att jag haft endast 10 unika besökare idag *suck*.. men det beror ju på att räknaren togs bort i morse.. så den stannade ju liksom upp automatiskt.
Men nu är det nya tag!

---------

När ja´fick en ny design va´så försvann min statistikgrej från bloggen dårå´så nu lär jag lägga in en ny bah´..


Nä men allvarligt, hur fan var det man gjorde nu igen för att få in den där besökräknaren som är skitbra?
I´ll give it a try i allafall, får se hur det går.

Känns lite segt att alla besök jag har haft inte kommer synas.. nåja..

Börja om från början.. börja om på nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0