Flåsarn- -

Att kämpa i motvind..

Varför känns det som att jag gör det? kämpar i motvind alltså.
Har nyss tagit itu med världens diskberg och skurat diskbänk och spis medans Ante... satt vid datorn.
Jag har nyss plocka undan en massa grejer medans Ante.. ja, han satt vid datorn.
Nu ska jag börja med middagen..medans Andreas..sitter vid datorn.

Tack och lov så ska jag iväg på en liten fest inne i stan ikväll.. känns så jävla skönt, förutom en grej då..
Jag ska alltid behöva få sånt dåligt samvete så fort jag ska hitta på något själv utan Andreas och Maya.
Jag ska alltid behöva känna mig dum som lämnar dom för en kväll.

Idag är ingen bra dag.. Hoppas kvällen blir bättre iaf, men det borde den bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0