Flåsarn- -

Bland groggar och Ipren finns inga problem?

Hade det jätte trevligt igår faktiskt, vi var inte alls så många hemma hos Ida och Jörgen men det var roligt ändå.
Vi sjöng lite singstar och lyssnade på gamla hits från 90-talet, gissa om de låtarna framkallade minnen?!

Bestämde oss rättt sent för att dra ut en sväng på krogen.. tillslut hamnade vi på Heartbtreak, var bra mycket folk där och man träffade många bekanta.

Ida och Jörgen drog hem strax efter 1 så då blev jag kvar där på heartan och hade skitkul ändå :)

Kom hem strax efter 3 i natt, ställde mina skor utanför ytterdörren, smög sedan in och lade mig i Mayas säng, jag visste liksom att hon sov med Andreas och jag hoppades att dom när dom vaknade skulle tro att jag inte hade kommit hem... vad gör man inte för att få sovmorgon liksom? ;)

Mådde rätt kasst när jag klev upp i morse.. det var så illa att jag tog mig en Ipren.
Andreas bestämde att vi skulle åka och bada så det var bara att rycka upp sig, packa badkläder för att sedan bege sig till Gävle och Fjärran Höjder.

Jag är helt död nu, sitter i soffan bredvid Maya... jag längtar efter min säng.. jag vill sova, helst nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0