Flåsarn- -

Låst blogg?

Idag så pratade jag med Catarina över en kopp kaffe och en cigg, jag berättade för henne att det finns så himla mycket som jag skulle vilja skriva i min blogg men som jag väljer att inte skriva om pga att det kan såra människor och även skapas mycket snack.

Egentligen så borde jag kunna skriva vad jag vill i denna blogg.. men med rädsla för att lämna ut för mycket av mig och mitt liv så håller jag det inombords.
Jag VILL verkligen skriva av mig, jag vill att folk ska läsa, men inte alla.
Jag vill inte att alla ska få tillgång till mina innersta tankar och funderingar, jag vill inte att alla ska veta allting om mig.

Just nu så överväger jag att skaffa en till blogg, en blogg som är låst och ska förbli låst så att inga utomstående personer kan läsa.
Bara de som jag verkligen kan lita på ska få tillgång till läsningen, om jag ens tillåter någon.

Ja, jag vet inte... det vore bara så otroligt skönt att kunna skriva ut allting, sätta ord på känslor som jag har.. att bara kunna skriva och skita i om det sårar någon.


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Du kan skapa en underblogg till din som du har lösenord på.

2010-07-07 @ 09:10:45
http://www.LucasMamma.se
Postat av: emma

Dagbok?

Eller du kanske vill kunna skriva på datorn?

2010-07-07 @ 15:44:37
http://balbinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0