Flåsarn- -

Seen the better days!

Äntligen är det kväll! Äntligen får man koppla av... eller inte. Koppla av får jag inte göra förren Maya har somnat.

Dagen har bestått av besök från mamma och mormor, matlagning,masserande och lek.
Nu under kvällen har Maya lekt med en äldre flicka här på gården, dom hade jätte kul tillsammans men det blev lite väl intensivt.

Jag hoppades att Maya skulle somna på en gång nu.. men ack så fel jag hade.
Hon sitter just nu iklädd en cykelhjälm (Ja Catarina, Lovas hjälm) på sin "bil" och kör runt, hon har inga som helst planer på att sova. Skitunge.

För övrigt så har jag nackspärren from hell, hela vänster sida av nacken är öm och jag kan inte vrida på huvudet, jag går mest runt med huvudet lutad mot högra axeln, det ser lite halvt skadat ut.
Förutom det så luktar jag illa och är allmänt ofräsch.. duschen lockar oerhört mycket.

Det är en väldigt bra dag idag lär jag erkänna..haha... eller inte, I´ve seen the better days.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0