Flåsarn- -

Barn föds INTE med blöja!

-BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Men vilket jävla tjat det ska vara då! Blöja hit och blöja dit!
Jag vägrar hämta en blöja och ta på henne den.  Vill hon ha en blöja får hon tamefan röra sig och hämta en blöja själv!
Tanken var att hon skulle bli blöjfri på dagarna nu när det är sommar och man kan ju alltid börja med träningen hemma, men har man en dotter som är beroende av blöjor så är det svårt.
Måste köpa ett kassaskåp och låsa in alla blöjor i, eller kanske rentav strunta i att köpa nya?!

Hon kan ju kissa i både toaletten och i pottan, det vet jag, för det har hon gjort några gånger.. och vad jag vet också så föds inte barn med blöja, så blöjan kan inte vara så himla viktig egentligen, eller?
Blöjan är ju uppfunnen så att vi föräldrar ska få en lite trevligare och avslappnande tillvaro eftersom att vi slipper springa och torka upp piss och skit hela tiden.

Från och med Måndag så ska jag bojkotta alla blöjor! Hädanefter ska jag ha med mig flera ombyten till Maya om vi ska iväg någonstans!


Maya på farfar Erics bröllop Juni-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0