Flåsarn- -

Det är så himla svårt att komma på en bra rubrik så jag skriver bara..HEJ!




Då var Fredagen här, igen.
Ante åkte och jobbade igår kväll och valde att åka direkt därifrån till tåget imorse.
Han skickade ett sms vid 7 och skrev att han var i Stockholm, han är väl förmodligen framme i Göteborg runt 12 eller nå.

Maya sov bredvid mig i natt, jösses vad ungen rör på sig i sömnen... hon sparkar, fäktar med armarna, rullar runt och lägger sig på de mest konstiga sätt. Min sömn har därför inte varit så bra som den borde.. men lite sovmorgon blev det i allafall, 07.40 slog Maya upp sina  ögon.

Dagens planer:
*Röja undan
*Duscha både mig och Maya
*Ta bussen till IKEA och Köpis
*Diska
*Vika och sortera  rentvätt
*Dammsuga
*Torka golv
*Laga mat

Får beta av dessa saker allt eftersom, t.ex diska och sånt när Maya sover middag eller nå..

Nä dags att sätta lite fart här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0