Flåsarn- -

Helgen börjar lida mot sitt slut...

...och mammas karl och hans barn har åkt hem till Söderhamn.
Just nu är det jag, Maya,mamma, Adam och Isabell kvar här i stugan.
Jag tror att alla som har varit här dessa dagar har haft en underbar helg.
Vädret hade inte kunnat vara bättre, maten har varit skitgod och sällskapet kan jag inte heller klaga på.

Nu är det Söndag då.. helgen har gått fort, om någon timme så åker mamma och mina syskon hem till Valbo och Ante kommer snart hit.
Vi ska ha en riktig myskväll hoppas jag, men Ante kommer nog vara väldigt trött eftersom att han har jobbat så mycket i helgen.

Nåja, kanske kommer en uppdatering till senare.. eller så skriver jag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0