Flåsarn- -

Men kyss ma!

Jaha, då var man ensam hemma då, Ante har åkt iväg för att jobba och Maya sover sött.
Sitter i köket just nu och dricker fanta... har så mycket att göra egentligen men jag orkar liksom aldrig börja någonstans.
Antar att det inte blir någon sömn i natt om jag känner mig själv rätt...ska ändå upp astidigt imorgon och baka tårta.
Får väl slänga mig på rygg ute i stugan när jag kommer fram. Fan vad jag längtar!!

Inhandlade faktiskt en ny bikini idag, ska försöka inviga den i helgen... jag som ALDRIG vågar visa mig så lättklädd, kommer nog bli så att jag drar på mig ett linne och ett par stora shorts om jag ska bada.
Om och om... det finns inga om!
Jag har en dotter som älskar att bada, hon kliver i utan att tveka och sen vill hon inte lämna vattnet förren fötterna är blå. Hon är tuff hon ;)

Nä om man skulle ta och sätta lite fart här hemma då så att man blir klar någon gång och får en möjlighet till någon timme sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0