Flåsarn- -

Midsommarafton och midsommardagen!

Vad ska jag säga??
Vi har det underbart här ute med massa god mat, sol och bad.

Igår på midsommarafton så gick vi ner till dansplatsen här i byn, där hade dom midsommarstång och barnen fick dansa, efteråt fick alla barn en varsin godispåse.
Maya stormtrivs, hon är ute hela dagarna och leker.
Tog över 100 bilder igår, tyvärr så kan jag inte få in några här i bloggen just nu, ni får nog vänta tills vi kommer hem på Måndag.

Imorse så vaknade vi alla runt 10, solen sken och värmde... vi åt frukost ute och myste.
Packade skrindan runt kl 12 och gick ner till stranden där vi har varit tills nu typ.
På vägen tillbaka till stugan från stranden så mötte jag, Isabell och Maya en huggorm, en unge dock.. men kaxig var han och ville sätta sina tänder i mig när jag kom nära med kameran.
Maya tyckte att han var äcklig.

Nä nu ska jag gå ut och sola lite mer.. och strax är det dags för mat, lax blir det..Mmmm..


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej! Tänkte bara lägga in och tala om att de är dom barnen till huggormarna som är mest bitsk och giftigast också. Så jag är glad att han inte lyckades sätta tänderna i dig för då hade du inte fått något så bra slut på helgen vännen! Kram

2010-06-27 @ 18:57:38
http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0