Flåsarn- -

Övertrötta barn och midsommarplaner!

Sitter i soffan nu och kikar på Tv, bredvid mig sitter en trött tjej som vägrar sova...just nu i skrivande stund sitter hon och asgarvar åt sig själv, humor..verkligen.
Själv håller jag på att dö av trötthet, men någon sömn blir det inte än på ett tag som det verkar.

Snart är det midsommar i allafall, då ska jag och Maya åka ut till mammas stuga i Axmar och vara där hela helgen. Det ska bli så skönt att få komma bort och bara njuta.
Om vädret tillåter så ska vi spendera dagarna på stranden vid havet där vi kan plocka små snäckskal och bada.
På kvällarna ska vi bara mysa och umgås med mamma och mina syskon.
Tyvärr verkar det  som att Ante inte kan följa med, han kanske ska jobba då..


Vad har ni för planer i midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0