Flåsarn- -

Rösta på min sommarbild!

 

Jag försöker vinna en systemkamera med min bästa sommarbild. Bilden jag har valt att tävla med är en bild på min dotter då hon sitter vid strandkanten, med blöja på och "badar" ute för första gången i sitt liv.

Ingen skulle bli gladare än jag om ni hjälpte mig genom att gå in och rösta, det är bara några få klick du behöver göra. Det är väl inte så svårt?

Om jag skulle vinna denna så skulle jag kunna ta finare foton och bloggen skulle bli full av fina,levande och perfekta bilder.

Kom igen nu!

Bilden nedanför är klickbar:

 

 

Skulle det vara så att länken inte funkar så kan ni söka på mitt namn "LINA" så finner ni nog bilden.

 


Kommentarer
Postat av: hon som ser dig från sitt fönster.....

gjort nu

2010-06-21 @ 16:58:18
Postat av: Katrin

har röstat jag med =)

2010-06-22 @ 08:08:34
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0