Flåsarn- -

Till och med Ullared-Morgan har nog haft en roligare dag!

Nu sitter jag ensam här hemma igen, Ante har åkt och jobbat och Maysan sover sött inne på sitt rum.
Idag har vi inte gjort ett jota faktiskt, eller jo.. vi försökte tvätta, på fel dag dock. Har tvättid imorgon.
Ja, och så har vi ju varit iväg till Sandviken en snabbis.
Ante har diskat lite och jag har plockat undan.. nå mer har det inte blivit gjort här i våran familj, snacka om tråkig dag.. dötrist helt enkelt. Tror till och med att Ullared-Morgan har haft det roligare.

Min kväll kommer spenderas framför TVn och Xboxet, håller ju på och spelar LOST, men det är lite läskigt emellan åt..speciellt när man blir jagad av en stor svart skugga.

Maya har fått sommarlov från dagis nu också, vilket innebär att ungen måste aktiveras, men det är jävligt svårt.. speciellt dessa regniga dagar.
Hoppas på finare väder imorgon så att man kanske kan vara ute mer och leka.

Längtar tills i helgen faktiskt för då ska Ante åka till Göteborg och gå på MetalTown, ska bli så härligt att vara själv en hel helg...jag och Maya ska ha så mysigt tillsammans och på Söndag så ska vi till Furuvik.

Nåja, bloggar nog mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0