Flåsarn- -

Vad är erat favoritställe?

Schhh... tvn står på ljudlös och det är näst intill knäpptyst här hemma. Maya har äntligen krypit ner i sängen bredvid Ante och är jag tillräckligt tyst så kanske hon till och med somnar där inne nu.

Jag längtar tills på Fredag, jag längtar efter att få komma iväg till stugan och bara umgås med nära och kära.
Det ska bli så otroligt skönt!
Jag ska unna mig själv ett glas vin eller kir när Maya har somnat då på kvällen, bara för njutningens skull.

Det är så harmoniskt där ute på något sätt, stugan ligger så pass bra till att man har nära till havet och till naturen.
Vill jag vara ensam med mina tankar så kan jag gå ner och sätta mig vid vattnet och bara blicka ut över havet och de öar som ligger intill.

Har ni någon stuga eller något annat favorit ställe att vara på under sommaren?

Kommentarer
Postat av: Ingela

Båten, som äntligen har hamnat i vattnet ;)

Bara att hoppas att den håller...

2010-06-24 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0