Flåsarn- -

Det måste ligga en sanning i det hela..



När jag har tråkigt så sitter jag och gör såna där meningslösa quiz och grejer på Facebook, och denna här nedan är en av dom där jag har fått reda på vad mina kompisar kallar mig i smyg, skrattade lite lätt åt det där och tänkte inte mer på det förren jag såg på min kära sambos sida att han hade gjort en grej där han nämnde mitt namn.... och tack vare dessa två saker så börjar jag nästan tro att Facebooks grejer stämmer!

Kolla själv här nedan!








 

Men, det värsta i det hela är väl den där kvinnan som gillar de båda sakerna, hon som ska föreställa min pappas tjej/sambo och min "slink"mamma. (slinkdotter brukar hon kalla mig).

 


Kommentarer
Postat av: Carina "slinkmammans" granne

Det där tyckte jag var skitkul!!!

Det där är precis min humor.:-d:-d:-d:-d

2010-03-09 @ 11:57:54
Postat av: Emma

Haha, fantastiskt roligt, finns så mycket sjuka grejer på facebook nu =)

2010-03-09 @ 13:24:38
http://fuzzything.blogg.se/
Postat av: catarina

oj! råkade jag trycka "gilla" det var ju inte meningen....;)

2010-03-09 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0