Flåsarn- -

Domedagsprofetens mamma har talat!

Pratade nyss med mamma i telefonen.. jag spydde galla över en massa saker och min mamma besvarade allt med:
-Lina, du är ju lite av en domedags-profet. Börja tänka positiva tankar så ska du se att du får allt positivt i världen!Tänk att du har 1 miljon kronor så kommer du få det en vacker dag, tänk att du äger just det DÄR huset så kommer du göra det när tiden är rätt.
Och du som har en liten häxa i dig, kör några häxformler på de du inte gillar så ska du se att allt blir bra.


Jag ska fan testa det! Resten av dagen ska jag bara tänka positiva tankar!



Kommentarer
Postat av: Ida

do it! Tänk fram en mille lr fyra till mig å :thumbup:

2010-03-22 @ 16:46:13
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: hanna

tipsar om boken "the secret".

Läs den om du vågar ändra sitt sätt att tänka,

för det kommer du att göra.

2010-03-22 @ 18:45:21
Postat av: twoolssonsisters

Fin sida du har! =)



/Sofia

2010-03-28 @ 13:56:23
http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0