Flåsarn- -

If it looks like dogshit, smells like dogshit.. it must be...?

Nä fy så kass jag är på att blogga.. får lite dåligt samvete faktiskt, eller nej.. vänta nu...
JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I OM JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ ETT TAG!
För faktiskt så är det ju så att jag har ett riktigt liv också, ett liv beståendes av min lilla familj.

Fredag idag, jag sitter här och väntar på att Solsidan ska börja, Maya sover och Ante Fjante är på fest.
Ska alldeles strax duka upp med cola,choklad och creme cheese chips framför televisionen, fan va myyyys alltså!
Iofs så har jag ju redan tjuvstartat lite med chokladen och colan.

Maya, min älskade lilla gofis till unge kan vara riktigt kaxig ibland, ta t.ex i morse när vi gick till dagis och Maya fick syn på en stor bajshög (hundskit I hope):
-Mammaaa...Maya nuffa mamma vovvens bajset!


Ungen ville alltså knuffa ner mig i skiten, sjysst!
Hade hon lyckats så hade jag fan gett tillbaka.. stavas det föressten gett?!Nu blev jag lite förvirrad.

Masserandet flyter på, hade min första kund igår som fristående massör, lite ringrostig var jag väl men det blev en helkroppsmassage och jag hoppas att hon blev nöjd.
Hade en massage idag också och folk verkar vara väldigt intresserade, jätte kul tycker jag!

Nä nu ska jag surfa runt lite..

Kommentarer
Postat av: Mikki

Haha, Tigermamma.. Har jag inte tänkt på.. Det är juh huvudsaken att man får något fint för dom.

2010-03-05 @ 21:38:21
http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Katrin

du får boka in mej sen när jag har pengar också =D

2010-03-06 @ 00:10:12
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0