Flåsarn- -

Jag har inga fördomar..

...jag hatar alla.

Om jag inte känner dig så tar jag för givet att du är dum i huvudet tills du har bevisat motsatsen.
Spelar ingen roll om du är svart,vit,gul,röd,tjock,smal, kort eller lång.
Fram tills den dagen du visar för mig att du är trevlig och går att ha och göra med så tycker jag illa om dig.
Men som tur är så är jag inte så svår flörtad, jag kan snabbt se om en person är en trevlig typ.

De personer jag har svårast att gilla är tjejer.. jopp.
Det finns nog ingenting som irriterar mig så mycket som brudar!
Tjejer är falska jävla bitchar som hugger sina vänner i ryggen så fort dom får chansen.
Nu har ju jag haft tur som har så underbara tjejkompisar, men det finns vissa som jag skulle klara mig utan.

En utav de trevligaste tjejerna som jag någonsin träffat är en ung tjej som jag hade MÅNGA förutfattande meningar om innan vi ens hade sagt hej till varandra och jag vet att hon var lika mot mig.
Men så träffades vi på riktigt och allt bara stämde så bra, hon är ju för fan rolig som innihelvete!
Hon är rak och ärlig och helt fucking amazing.
Sen vet ju inte jag vad hon tycker om mig, egentligen.. haha.


Kommentarer
Postat av: linda

håller med dig fullständigt..tjejer är dom falskaste som finns (med undantag).. tyvärr så kan man göra misstaget och tro att vissa är toppen, men när sanningen kommer fram så visar det sig att dom är lika fittiga som resten :S tur att ja aldrig tyckt det om dig.. fast det gått så många år skratt men sen vette fan om ja vill veta vad du tycker om mig hahah ;-P

2010-03-22 @ 12:18:17
Postat av: Lina/Flåsarn

Linda: haha :) jadu.. du var ju min förebild på den gamla goda tiden och jag har aldrig tyckt illa om dig :)

Var ju för sjutton med dig som jag rökte första gången nere vid ån :P

2010-03-22 @ 12:23:15
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: linda

pust hah vilken tur då :-d ja usch på mig.. lurar i små barn dumheter :cool:

2010-03-25 @ 17:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0