Flåsarn- -

Jag ska bespara dom äckelkänslor..

Jag är överlycklig, vet ni varför?
Jo för det är LÖRDAG!
Och eftersom att det är lördag så innebär det att håret ÄNTLIGEN ska färgas efter att ha vilat sedan December och så innebär det att jag ska hem till Ida på lite festligheter ikväll!

Men först...Så ska vi göra ett ryck här hemma, kommer ett par och kikar på lägenheten på förmiddagen och jag har lite panik över det eftersom att det ser ut som ett bombnedslag här hemma.

Jag förstår mig inte på vissa människor, kommer det folk och ska kolla på en lägenhet så ska man väl göra typ ALLT för att få det fint hemma så man slipper skämmas?!
Vi var ju och kikade på en lägenhet på Rosendal här i Forsbacka innan vi fick tag på lägenheten vi ska flytta till, och ja där ni.. där var det kaos. Herregud hur det såg ut!
Jag har aldrig sett ett sådant stökigt hem någon gång i hela mitt liv!!!
Vi såg inget "ljus" i den lägenheten, bara "mörker" , det fanns ingen möjlighet för oss att tacka JA till den lägenheten och sedan rusta upp den själva... så vi  tackade Nej.
Alltså, det såg så jävla hemskt ut där så att jag själv skämdes, trots att det inte var min lägenhet,mitt skit och mina sopor.
NÄ USCH!

Så atté.. jag ska bespara paret från Gävle samma äckelkänsla som jag själv fick den där gången och i stället röja runt som en idiot på uppåttjack.


För att tala om något helt annat då, jag fick sova bredvid Ante i natt, i våran säng, utan en varm liten unge mellan oss. För första gången på flera månader! ( jag har sovit i soffan tidigare)
Fan vad mysigt det var!
Maya fick sova i sin stora säng bredvid Antes sängsida.. och hon lyckades sova hela natten där.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, ikväll är det FEEEEEST som gäller :-d :-d :-d

2010-03-20 @ 16:17:16
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0