Flåsarn- -

Lördag

Lördag idag va? Var knappt så jag förstod det när jag vaknade imorse.
Jag var stensäker på att Ante skulle till jobbet och Maya till dagis, så i ren och skär panik var jag påväg att kasta upp både karl och barn ur sängen. På väg sa jag....
Jag hejdade mig i sista sekund.

Vad sker on the fukkin´saturday då?  Blir väl det vanliga, ja men ni vet.. städa och diska.
Ante ska ju dra iväg och repa med Fjunge i Norrsundet så att få hjälp av honom är väl bara en dröm just nu som inte kommer bli sann.

Mamma min kommer ju hit vid 14-tiden också och droppar av sin lilla skithund Wille.. Det odjuret ska få sova här från idag tills i morgon.


Nåja skriver mer sen!

Willeboy som valp..

Kommentarer
Postat av: johanbliixt

Ahw så söt!

2010-03-21 @ 10:54:22
http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0