Flåsarn- -

Saltomortal och kullerbyttor!

Ni har väl läst inlägget om att våran kamera var borta?

Igår kväll så började Maya rota runt vid Antes gitarrförstärkare, jag kollade på henne och hon gav mig en påse med sladdar och sedan fortsatte hon att rota runt och så flyttade hon på förstärkaren.
Plötsligt,när jag kollade bort, så hörde jag:
-Ja! Maya näppa tort!

Kollade snabbt på Maya och såg att hon höll i kameran, jag skrek och jublade av glädje och jag kan nästan svära på att jag gjorde kullerbyttor,hjulningar och även en saltomortal!

Här har man gått och känt sig naken, exoposed och....rädd utan kameran i flera veckor.

Nu ska vi strax klä på oss, gå ut och leka lite och sedan handla och självklart så ska kameran få följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0