Flåsarn- -

Ska inte älta..

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad" så brukar det heta ja.

Men jag har inte behandlat någon illa, inte enligt mig själv iaf.
Jag lade in en grej här på bloggen som jag ansåg som rolig, underhållande och helt underbar och många höll med mig om att det var just det.
Vissa tog illa upp och visst, jag förstår varför.
Men jag har fortfarande inte gjort något fel, namn och bild var ju censurerat och jag nämnde inga namn någonstans.
Inlägget som allt skit handlar om ger ingen rätt att komma med personliga påhopp och kränkningar, än mindre dra in min dotter i det hela.

Jag är helt säker på att det är skillnad på människor och människor. Vissa får bete sig hur fan dom vill, medans andra ska vara tysta som möss och inte göra något väsen av sig alls.
Dessa "vissa" klarar inte av när någon säger emot så då måste dom ge tillbaka med värre medel.
Sorgligt men sant.

Jag tänker inte älta detta längre, men håll fortfarande i minnet folk att det är min blogg, jag skriver om vad jag vill, när jag vill och hur jag vill.


Kommentarer
Postat av: sophia

jag förstår inte varför folk typ påpekar att "du behandlar maya illa" och sånt(så jag typ uppfattar vissa kommentarer" . jag & min mamma brukar läsa din blogg och tkr att du är super rolig och att bloggen är skitbra rent ut sagt! och mamma brukar till och med säga att hon känner igen sig hur du skriver, och att jag va lik maya när jag va liten ;) haha.

2010-03-11 @ 19:03:51
http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0