Flåsarn- -

Tisdag,tisdag,tisdag.....tisdag.

Gick superduper bra att jobba i ÅK4 idag, var nervös helt i onödan.
Barnen tog emot mig superbra och var helt underbara.
Nå, lite konstigt kändes det att ha en lektion tillsammans med min gamla mellanstadielärare.

Har hämtat Maya på dagis nu, hon ville inte hem.. dumma mamman avbröt mitt i en lek.
Nu sitter och hon vilar i soffan och kikar på barnkanalen, finns inte så mycket annat att göra när vädret är så här, annars om dagarna så brukar vi gå ut någon timme direkt efter dagis, men inte idag, tyvärr.

Idag ska jag packa lite saker, ska rensa ur ett skåp i köket och slänga allt gammalt och onödigt skit, så som gamla papper som vi inte har någon nytta av.
Ska försöka packa ner lite av de sakerna vi har i städskåpet också..

Har gett mig fan på att slänga jätte mycket denna flytt, får se hur det går, har ju en karl som älskar att samla på gamla papper,plektrum och låttexter.

Så svårt att veta vad man kan packa ner också, vi vet ju inte när vi får börja flytta... kan ju inte precis packa ner hela lägenheten i lådor nu och så kanske det är 1 vecka kvar till flytt.
Men ett litet ryck lär man göra iaf.
(bäst att passa på medans Ante inte är hemma)
Fattar inte hur fan man kan samla på sig så mycket skit?! Varför slänger man det inte direkt bara?





Kommentarer
Postat av: linda

en idee bara :-) sätt han i jobb m att göra en scrapbok med texterna å annat, för då har han dom kvar, men på ett snyggt sätt och ordnat ställe.. men han e ju inte mer än karl så om ja tror rätt så blir d nog du som får göra d :question: men som sagt en idé :-P

2010-03-23 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0