Flåsarn- -

Töntar finns det gott om, tur att jag inte är en av dom!

Sedan igår har det rasat in kommentarer här i min blogg, tyvärr är många av dom kommenterarna så pass grova personangrepp att jag inte vill publicera dom.
Vissa av kommentarerna gör mig faktiskt rädd för hur människor är funtade nu förtiden.

Jag tror att när folk inte har något vettigt att komma med i en diskussion eller konflikt så tar dom till personangrepp med hopp om att såra, men det dom inte inser när dom skriver dessa grejer är att det säger mer om dom själva än vad det gör om den som blir utsatt för dessa angrepp och påhopp.

Att NI sedan gömmer er bakom "anonymiteten" gör det hela ännu mer sorgligt, för ni tror verkligen att jag inte vet vilka ni är?
Jag är inte dum. Era IPadresser syns.

Det NI har gjort är otroligt fegt, ni gömmer er bakom en anonymitet, skriver elaka saker som ni sedan inte står för.
Om jag skulle möta ER ute och konfrontera er, skulle ni då våga tala sanningen och erkänna att ni har skrivit dom där sakerna? Nej, jag tror inte det.

Tyvärr så finns det en kommentar bland alla dessa kommentarer som sårade mig innerligt, någon som jag trodde var min vän skrev något så nedvärderande att jag fick lust att spy. Men självklart så var den "vännen" anonym.

För övrigt så sopar jag allt under mattan, jag tar inte åt mig.
Jag vet att jag är bättre än er, varför?
För det första: Jag är INTE anonym!
För det andra: Jag står för ALLT jag har skrivit!
För det tredje: Jag törs berätta för DIG vad jag tycker om dig IRL.


Kommentarer
Postat av: LINDA

idioter finns det gott om.. tur jag inte är en av dom :-d Har man nånting att säga till nån.. antingen håller man käften eller så till personen IRL lr, åtminstone med sitt namn! fega skitar! hejja Lina :thumbup:

2010-03-10 @ 20:28:11
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

usch vad trisst. Jag får också mycket elaka kommentarer i perioder, försöker att slå bort det men innerst inne blir man ju ledsen.

Kramar till dig



Hoppas det ger sig...och att det väljer att sluta, annars får du anmäla dem!

2010-03-11 @ 02:59:39
http://erica.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Jag tycker inte illa om dig, jag tycker bara synd så synd om dig, och speciellt Maja. Det är nästan så man får tårar när man tänker på stackars henne.

2010-03-11 @ 09:11:54
Postat av: Jenny

Hehe ja det tar aldrig slut... :P

2010-03-11 @ 10:58:37
http://JennyEngberg.devote.se
Postat av: Ellen

hmm.. vissa klarar man sej så bra utan, o idioter är just dom.

2010-03-11 @ 13:12:13
http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0