Flåsarn- -

Konsten att spela dum och verka söt!

Just nu i skrivande stund så lyssnar jag på Rolandz-Syster Jane och försöker samla kraft och ork till att städa och dona här hemma..
Jag är rätt så slut i kroppen efter gårdagen, jag fick nämligen släpa min massagebänk på ca40kg enda ut till Bergby för att massera.
Jag masserade 3 personer i 30 minuter vardera och jag skulle ljuga om jag sa att jag mår finfint idag..
Att massera tar rejält på kroppen på alla möjliga sätt, masserandet utlöste även en förkylning som sakta smyger fram. Nåja,inget som inte lite vin kan råda bot på ;)

Föressten, vad är det med karlar egentligen?

Jag har försökt väcka Ante sedan kl 7 i morse, men han bara tittar upp en sväng med huvudet från kudden och kollar på mig som om att jag vore från en annan planet och sedan lägger han ned huvudet igen och snarkar vidare.
Sånt kan jag bli irriterad på, men detta ska bli en bra dag så han får väl sova då...

Och vad är det med brudar som spelar dumma?!

Jag vet att jag har skrivit om det förut men det tåls att skrivas igen..
Vad sjutton får man ut av att spela dum i huvudet/blåst?
Är det inte bättre att man framstår som intelligent och smart istället?
Jag tycker inte att det är ett dugg sött att vara blåst och osmart.
Men men, det är jag det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0