Flåsarn- -

24 år men nekad köp på systembolaget!

Det är Fredag, nu igen... eller ja.. hela fredagen har ju redan varit och det återstår bara 30 minuter av denna fantastiska dag som har bestått av shopping och nekande inne på bolaget.

Ja just det! Jag blev nekad till att handla alkohol inne på systemet idag, jojomensan..

Jag och Ante gick i godan ro inne på systemet, i korgen jag bar på min arm så lade jag i öl och annat gott som jag ville ha med mig på cruisingen imorgon (återkommer om det senare)..
När det var dags att betala och visa leg så nekar fittkärringen (27 år?) mig..
-Eh..du ah... ditt leg är inte giltigt längre..
-Va?! skojar du?!
-Jag kan inte godkänna detta köp.. du får inte handla.
-Men va fan, jag blir 24 år i November, mitt personnr står ju där!
-Nej det går inte.
Efter en liten stund så kommer ytterligare en surfitta och lägger sig i :
-Men om min sambo visar sitt leg och betalar för varorna då? funkar inte det?
-Haha ja han kan då inte göra det i denna kassa i allafall för vi vet ju vad det hela handlar om..
-Va? vadå handlar om?
-Ja, om han köper dom där varorna till dig så tar vi honom för langning.
-IDIOTER!


Va?! är det inte helt jävla otroligt?!
Är det bara giltighetsdatumet som dom kikar på när dom vill ha leg eller?!
Hade dom inte kunnat ha lite överseende med allt?!
Haha ja... herregud, Ante som är 1 år yngre än mig.. han skulle bli tagen för langning han.
Nåja, vi fick åka in till stan och köpa det jag skulle ha..
Där förlorade VALBO KÖPCENTRUMS SYSTEMBOLAG ca 300 spänn!
SUCK ON THAT SUCKERS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0