Flåsarn- -

31:a Maj, årets första dopp?

Jag vill börja med att säga: FAN VAD KASS NI ÄR PÅ ATT GE MIG TEMAN ATT SKRIVA OM!
Än så länge har jag bara fått ett tema, men vill ha fler!! Kom igen nu!



31:a Maj idag, vad har vi gjort? Typ nada.. jag somnade någon timme på soffan under förmiddagen, super duper härligt..  men det gjorde att det inte fanns någon riktig tid till att få ordning på hemmet.
Drog till badplatsen här i Forsbacka med Ante,Maya, 3 systrar, en faster och två systerkompisar...
Årets första dopp?!
Kan du hoppa upp och klappa dig i arslet på!
Kallt var det! Som fan!
Som jag sa medans vi badade:
"Värst är det när det kalla vattnet kommer till f****n, då känns det som om att den krullar ihop sig och försöker klättra längre och längre in i kroppen"

Maya ville inte bada först..och inte hade vi sagt åt henne att göra det heller, men helt plötsligt så stod hon där vid strandkanten, naken.
Sen vet jag en 2,5 åring som hade jättekul i vattnet!

Klockan är mycket nu föressten, jag har massor att göra.. men kan lika gärna göra sakerna imorgon kväll eller på Onsdag.. men skjuter jag upp dom sakerna så vet jag att ångesten kommer slå till.
Har jag berättat för er föressten att vi ska ta en liten dagsutflykt imorgon?
Jag,Ante och Maysan ska åka på Eckerölinjen, båt alltså.
Vi ska käka buffé, handla i Tax-Free och bara ha det bra.

Nä röra på arslet från datastolen kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0