Flåsarn- -

Du är kass, jag är bra.. hos vem ligger problemet?

Hur jävla knäpp får man vara egentligen?

Vad jag vet så har inte jag gjort något fel, sagt något dumt eller agerat på ett visst sätt mot en viss person men ändå så har denna människa bestämt sig för att hata mig.

Jag vore JÄVLIGT tacksam om jag fick veta vad problemet är..

Jag  kan inte förstå hur en människa kan vända kappan efter vinden så pass mycket och gå från trevlig till otrevlig under en natt.

Du borde ha mycket hat inombords..fast, det vet jag ju redan, men jag visste inte att det var riktat mot mig.

Hur fan orkar man gå runt och se så jävla sur ut hela dagarna?

Rannsaka dig själv lite grann är du snäll.. kolla runt omkring dig, vem ligger problemet hos egentligen?
Just det, det är DU som har skapat detta problem (som jag inte ens visste fanns från början).

Du måste vara otroligt deprimerad egentligen som ständigt hakar upp dig på mig.

Svenska avundsjukan kanske? Mjoru!

Och jag är fan inte den enda som tycker så här!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Att se ut som man än gång gjort fungerar inte, man kommer aldrig dit, speciellt vi tjejer för vi är aldrig nöjda, det finns alltid någonting :)



Men jag ska nu efter helgen ta tag i mina "mammakilon", det vart för jobbigt med att jobba nätter och inte käka sötsaker :)

2010-05-17 @ 00:52:10
http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0