Flåsarn- -

Nattsudd

Jag har så där übertråkigt just nu..
Maya somnade inte förren väldigt sent, klockan var väl runt 22.30 eller något sådant..
Och här sitter jag, i min totala ensamhet och är mörkrädd.

Jupp, ni läste rätt..

Tuffa,starka och coola Lina är mörkrädd..

Buhu liksom.. kul att man bor på bottenvåningen med en uteplats UTAN staket, vem som helst kan ju ställa sig och glo in i fönstren.
Tur att man bor på ett relativt lugnt ställe iallafall, det värsta som kan hända här är väl att alkisarna från Birkagården kommer och pissar på altandörren, men det får man väl tåla.

Alltså va fan, hur kan man ha så sjukt tråkigt som jag har det just nu? GE MIG EN ELLER TVÅ GROGGAR TACK!

Nåja, bara att gilla läget antar jag, får väl gå och lägga mig snart om det inte blir roligare än så här.


Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att höra att det är fler än jag som är mörkrädd :-) Speciellt när jag sitter här i huset på Meijsters och D har somnat. hua på kvällen törs jag inte gå in i köket ens s

2010-05-09 @ 08:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0