Flåsarn- -

Svar till Anonym!

Fick en kommentar angående detta inlägg..





SVAR:
Jag antar att du är en av Sveriges alla "andra generationens" invandrare med tanke på din signatur, din stavning och dina ordval och därför tar jag din kommentar med en nypa salt.

För det första: Jag och Zaroy har inte träffats på 4 år och umgås inte alls med samma folk längre!

För det andra:
Jag lämnade det där livet för många många år sedan!

För det tredje: Jag vet ingenting om mordet mer än att Zaroy blev brutalt mördad och vart dom fann honom!

Sen undrar jag vad det är för fel i huvudet på dig som ens skriver så där?
Det är en tragedi det som har hänt, Zaroy var en underbar människa som kunde få ALLA på gott humör och om du kände honom så vet du exakt vad jag talar om.
Jag tänker inte lägga ner nå mer tid på dina kommentarer om detta, vill du mig något så får du komma till mig personligen, jag kan bjuda på kaffe om du vill.
Du är välkommen hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0