Flåsarn- -

Våga vägra medicin!

Imorse innan jag for till jobbet tänkte jag:
-Ah fan, man kanske borde ta sig en allergitablett så att man slipper alla besvär.
Sagt och gjort..

Vad hände sen då?

Jo, jag gick runt som i en bubbla, var alldeles stirrig, hade förbannat ont i hela kroppen och kunde knappt lyfta en kaffekopp.
Lagomt jobbigt när man jobbar på dagis och speciellt med 2 åringar som vill bli burna ibland.
Jag har varit otroligt seg också, nästa så att man har somnat så fort man har satt sig ner.

Så jag har lärt mig en läxa (även om jag lärde mig den för 10 årsedan):
INGA FLER FUCKING JÄVLA ALLERGIMEDICINER SÅVIDA DOM INTE KOMMER FRÅN EN SPRUTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0