Flåsarn- -

VÄLKOMMEN TILL FLÅSARNS BLOGG!

Här skriver jag om MINA tankar, MINA åsikter och MINA upplevelser.
Vissa av er kan tolka allt som ren skit medans många är beredda att hålla med mig.

De töntar som tar det jag skriver som skit är oftast anonyma i sina kommentarer och tar tillfället i akt att komma med påhopp, en del så grova att inte ens jag kan ta dom i... munnen ;)

Varför är det så att varje gång någon vill vara lite elak i sina kommentarer så gör dom det anonymt?
Älé int fejgt så säg!

Själv tycker jag allt som oftast att det är skitkul att få dom där sura,elaka och bittra kommentarerna, för ofta ser det ut som att det är en 8 åring som har skrivit.
Men något som vore ännu roligare och trevligare är om dessa anonyma personer kom till mig personligen ( jag bjuder på kaffe) och diskuterar lite angående de inlägg som dom inte "tål".
Jag har väl nämnt att jag känner mig jävligt ensam ibland?
"Håll dina vänner nära men håll dina fiender närmare", hört talas om det någon gång?

Äsch, jag har blivit huggen i ryggen så många gånger att allt bara rinner av mig numera.. det är sällan jag får någon kommentar som sårar mig innerligt och så länge allt håller sig så så bryr jag mig typ inte.

Så kom an ni bara, era stackars fega anonyma kommenterare.. jag kan tackla er, men kan ni tackla mig IRL?
Upp till bevis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0