Flåsarn- -

Första advent ska firas med ett inlägg.

Senaste veckorna har det inte blivit många rader skrivna här på bloggen, väldigt ovanligt när det gäller mig.
I vanliga fall så brukar jag kunna skriva utan några som helst problem, men under en tid så har jag försökt att skriva men det har slutat med att jag har raderat varenda rad och lämnat bloggen.
Jag tänker inte ursäkta mig för er, för alla kan ju ha en väldigt okreativ period.

Det är Söndag idag, och första advent. Andreas jobbar 12-timmars idag, Maya är ute och leker på gården i någon snöhög och jag har precis kommit innanför dörren och lyssnar just nu på lite musik.
Om det verkligen finns en Gud så tror jag att Han har haft en redig magsjuka nu senaste veckan, och då tänker jag på all den jäkla snö som har landat här.
Jag är ingen vintermänniska, jag vill ha sol,bad och vita stränder. Maya däremot älskar snön och vägrar komma in och hem idag..  Ett visst dåligt samvete kan infinna sig i min kropp dagar som denna, jag skulle så gärna vilja vara ute och åka pulka eller BOB med henne, men jag törs inte.. Nej, jag är inte rädd för snön, men för en massa årsedan när jag var ca 8-9 år så hände det en olycka när jag åkte pulka och sedan dess är  jag jäkligt farträdd.


Kommentarer
Postat av: Ida

får la se om jag får ihop något innan dess.. lessnade så fort jag öppnade garderobsdörrarna så blev ingen rensning idag :-p

2010-12-08 @ 22:11:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: hur mycket klorin använde du då? och var hällde du det? (alltså tvättmedelsfacket eller i en "skål" och stoppa i trumman?)

2010-12-17 @ 00:07:42
http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0