Flåsarn- -

Jag ska göra ett tappert försök att blogga igen..

Men, motivationen finns inte här. Det har varit så mycket i mitt liv nu under så kort tid att bloggen har hamnat helt åt sidan.
Får faktiskt ganska mycket ångest när jag tänker på hur dålig jag har varit på att blogga den senaste tiden..

Måndag kväll nu i allafall, äntligen kan man pusta ut efter en dag fylld med fart och fläkt. Har b.la varit inne i stan till Gefle Dagblad och fotat våran blivande 3 åring, det gick bra... men hon hade gärna kunnat få lyfta lite på smilbanden.

Snart är det Lördag, då fyller både Ante och Maya år, 23 och 3. Kalaset kommer hållas i kvarterslokalen här på gården och jag anar att många släktingar kommer, som vanligt.
Tidigare år så har lägenheterna vi har bott i fullkomligt invaderats av folk så fort det vankas kalas.
När Maya fyllde 1 år så tror jag att vi lyckades räkna in 38 personer som var på kalaset samtidigt.. men sen så kom och gick det ju folk hela tiden.

Vi har nu lärt oss av våra misstag och lånar lokalen i stället.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad kul att du skriver igen! Saknat att läsa din blogg : ) Tack för det du skrev på facebook tidigare idag, betyder såååå mycket..

2010-10-04 @ 23:18:47
http://niickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0