Flåsarn- -

Vilken vansinnig värld vi lever i..

Mitt hjärta gråter och jag vill så gärna ringa till svärmor och be henne köra hem Maya..
Har läst om den lilla pojken Theo som blev misshandlad till döds av styvpappan.
Mitt hjärta slits i bitar!

Ringde det inga varningsklockor när pojken (2 år gammal) bröt armen?

Jag mår illa av sånt här, det äcklar mig så innihelvete! 

Efter att ha läst om det där så fick jag sådan längtan efter Mayamys.. och tårarna är inte långt borta. Tänk om det hade varit hon?
En sak är i allafall säker, skulle Maya på något sätt gå bort så skulle jag se till att jag också lämnade jordelivet, smärtsamt eller inte, spelar ingen roll.. bara jag fick fortsätta vara vid hennes sida.




Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

Ja visst är det helt sjuk :S Förstår inte hur man kan göra illa ett barn överhuvudtaget. Oskyldigast i världen...



Ang håret.. Tja, jag kammar ju som sagt ut tassel med fingrarna. Men jag vet inte om dte kan bero just på att jag aldrig borstar det som gör att det inte blir tovor? För nån vidare kvalité är det inte på mitt tidgare sönderblekta hår :P

2010-10-28 @ 07:09:05
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0