Flåsarn- -

Det blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig..

Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. hann nästan se en hel film innan mamma ringde och sa att ambulansen var på väg till henne och hon ville att jag skulle komma dit.

Snabbt som attan tog jag på mig mina fina trasiga foppatofflor och travade iväg hem till mamma, där möttes jag av en stressad mamma med andningssvårigheter och allergichock, troligen pga damm/mögel i hennes gamla förråd som hon städade ur idag.

Så mamma är just nu på Akuten, men jag fick nyss ett sms om att hon började må bättre och att hon bara skulle snacka med en läkare och efter det skulle hon nog komma hem, hoppas det blir så.

Jag förstår att hon ringde 112, jag vet ju själv hur ruskigt det är när man inte får någon luft, och den bästa vården och medicinen får man faktiskt från läkare, så det var bra att hon följde med dom.

Nåja, får se när hon får komma hem och om jag orkar gå hem till mig då..

Kommentarer
Postat av: Hanna

ha en fin kväll=)

2010-09-02 @ 19:45:14
http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0