Flåsarn- -

Ni missar väl inte nya Jersey Shore?!

Ikväll, på MTV klockan 22.00 så drar en ny Jersey Shore säsong igång. Självklart kommer jag sitta bänkad i soffan och kolla!

Jag vet inte vad det är med det programmet som gör så att jag älskar det, kanske är det dom heta "guidosarna"? eller ja, Mike "The Situation" är ju inte direkt någon jag skulle hänga i julgranen, men alla intriger gör det hela så jävla kul att se på.

Jag tröttnar ALDRIG på dessa italianos! Give em´to me!



Ska bli spännande att se om lilla tuffa Snooki åker på däng igen, eller om hon är ett fromt litet lamm denna säsong..
Synd bara att dom inte ska vara på samma plats som innan, nu ska dom vara på Miami Beach.. men men, blir förhoppningsvis bra det också.

Ska ni se på Jersey Shore ikväll?

Kommentarer
Postat av: Ellen

åå jaa de är ju så bra!! går de bara på söndagar eller går de varje dag?? :-d

Postat av: Ebba

jag bara ÄLSKAR det! :love:

2010-10-24 @ 20:41:40
http://ebbaawestbyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0