Flåsarn- -

Operation "Sluta med nattblöjan" startad!

Maya har varit helt blöjfri på dagarna sedan slutet av Juni och det har funkat väldigt bra.
Det har knappt skett några "olyckor" alls, varken på golv eller i trosor/byxor.
Hon har varit så duktig och sagt till om hon behövt gå på toa när vi är ute på vift, t.ex handlar.

Nu när nattblöjorna är slut här hemma så skippar vi att köpa nya och försöker få henne att sova utan.

Idag är natt 1, får se hur det går.. hon har precis somnat i sin säng.

Jag kommer iaf få gå in till henne och känna på lakanet några gånger och även ta med henne in på toa alldeles innan jag går till sängs.

Sker det en "olycka" i natt så tar inte jag det som ett misslyckande, herregud liksom.. jag kan ju inte förvänta mig att hon ska bli torr på en gång, nej nej.. vi tar detta som det kommer helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0