Flåsarn- -

Tiiiiiiiisdag vare va?!

Fan vad less jag vart imorse när jag snabbade mig till bussen efter att ha lämnat Maya på dagis.
Precis när jag var framme vid bussens dörr och knackar på så startar busschauffören och åker iväg.
JÄVLA SKIT!
Vad bra att chaufförerna tänker på att vissa kanske har tider att passa..
Det suger extra hårt med tanke på att bussarna bara går var 90:e minut härifrån.

Nåja, mamma skjutsade mig till jobbet imorse efter missödet med bussen, och tur var väl det.

Gick bra att jobba faktiskt, men man var lite ringrostig.. kanske inte så konstigt med tanke på att man har varit sommarledig sedan början av Juni.

Imorgon slipper jag jaga bussar för jag ska nämligen jobba på hemmaplan, Forsbacka skola. Skojigt!

Eftermiddagen här hemma har bestått av tvättande och matlagning. Maya och Andreas bestämde mat, och det blev hemmagjorda hamburgare.
Jag har även hunnit med att ta en vals med dammsugaren i vardagsrum och hall.. resten fixar jag imorgon.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: carola

Fy så ruttet, tycker det ofta är så med busschaufförer.

Skönt att få vara på hemmaplan då:)



Ev kommer avslöjandet i morgon...vi håller tummarna..

sussa sött en sjuker Carola

2010-09-15 @ 00:40:18
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0