Flåsarn- -

When we were young.. wheeeen weee wereee yooounnnng!

Fan vad jag verkligen behöver en stor grogg just nu, en stor och stark grogg.. eller varför inte bara ett stort glas med ospätt brännvin?
Eller vin... mmm... vitt vin med fruktsoda eller sockerdricka... eller en kall öl... eller rosévin och fanta... eller en mojito.

På facebook läser jag hela tiden;
" Första ölen tagen"
"Nu är det fest"
"Fan va gott med grogg"
"PARTYYYY"


Ja men hallå!! Nu fick jag liksom en sån där intressepil i ögat!!... okej, en avundsjukapil var det faktiskt.
Jag är avundsjuk på alla som ska festa och supa ikväll! JAG VILL OCKSÅ!

Ibland så suger det verkligen apballe att vara vuxen och "ansvarsfull".. haha. Sådana här dagar så saknar man tiden då man var 15 och allt var ett äventyr, man fick inte köpa cigg eller alkohol själv så man fick jaga folk som kunde köpa ut åt en, och när det var fixat så drog man iväg på fest och blev så full att man var tvungen att hålla i sig i golvet när man låg ner.
JAG SAKNAR DEN TIDEN!!!



Ida och Jag förra sommaren..

Kommentarer
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

hehe.. idag så är du inte avis på mig kan jag lova, blev lite mycket igår, så man har mått därefter idag :-P



Blir med andra ord en riktigt lugn kväll här hemma, sen får det va sista april så mycket det bara vill :-)

2011-04-30 @ 20:19:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0